Wednesday, December 16, 2009

* 16 dec 2009 *

+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+**+
一天又要过了
时间过好快啊~~~
今天起得早呢
2点多就起来了
hiak hiak
一起来就看海派甜心
第8集要出了没有wooi
小猪是帅到~~~
赫赫
现在hor每个人都抄他们讲过的话来用
一个一个自己不会想哦
干嘛学人家讲的话ei
==''
朋友啊朋友
为什么不坦白啊
酱人人都会不喜欢你耶
快清醒点
坦白吧
人在做
天在看
朋友没有什么不可以说的
知道吗?
只要你坦白,
我相信大家都会原谅你的
拿出勇气来吧
说出真相
挺你的啦
* peace *
-
最爱的那个人不一定跟你在一起,
跟你在一起的也不一定是最爱的
很对吧 ? :)
只是把这个post在facebook
结果一个人竟然eh sai comment gah aneh teng
speechless =="
可以当讲师辽他 XD
\
/
\
Because to understand the feeling of being loved,
so in order to discover who loves you;
when you have experienced love and be loved,
learned to love,
will know what you need,
but also will find the most suitable for you,
be able to get along with a lifetime of people.
But it is sad that in real life,
these three individuals is usually not the same...
See More person;
your favorite,
and often did not choose you;
loves you more often than not you love;
and most long-term,
but why are not you love Nor is the favorite for you..
-
400 teng hor ?
鼓掌鼓掌
哈哈
可是他讲得很对啦
厉害啦~~~
还有js讲的
* 被爱是幸福的 *
-
刚才吃晚餐时候400好笑
就我姐拿了饭拿了料
走出来
[ 琳,我才拿了4只虾 ]
以为他会留满多给我跟弟
所以才讲到那样可怜
4只而已hor~
结果
我看了直接keksim
-
-
-
[ vian 你讲你拿了4只虾而已
可是做莫盘只剩4个虾头 ! ]
==
那个什么脸还跟我gek到无辜无辜
很sat XD
4 只而已啊hor ~~~
lu kasih wa ingat ! XD
-= skip =-
-
ting ting ting
ting ting ting
jingle bell
jingle bell
asyik membebil
XD
whoohoo
圣诞节要到了
Mr yeoh 约
可是
去不了啦~~~~
妈咪给才怪啊
你拍照片给我看啦
赫赫
我不想自己一个人过
来找我来找我
-
谁可以给我个难忘的圣诞节?
-------------------------------------------------------------------
- to be continue -
待续

No comments:

Post a Comment